regulamin

1. WŁAŚCICIEL SKLEPU

  1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.peticado.pl jest:
         PETICADO
         ul. Obrońców Tobruku 24/24
         01-494 Warszawa
         NIP 522-296-90-81.
  2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  3. W przypadku zakupu produktów na stronie www.peticado.pl obowiązuje prawo polskie.

2. OFERTA

  1. Oferta sklepu została przedstawiona na stronie internetowej sklepu www.peticado.pl.
    Wszystkie podawane ceny zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji i promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.
  2. Artykuły oferowane w sklepie PETICADO to przedmioty ręcznie wykonane lub zdobione. Podlegają one ochronie praw autorskich w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 04 lutego 1994r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994r. Nr 24, poz. 83, z późniejszymi zmianami).
  3. Artykuły dekoracyjne oferowane w sklepie PETICADO nie są zabawkami w rozumieniu obowiązujących przepisów. Sposób montażu należy każdorazowo dostosować odpowiednio do rodzaju powierzchni, do której produkt jest mocowany.

3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia są przyjmowane na stronie www.peticado.pl, po uprzednim zalogowaniu.
  2. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu.
  3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się
    • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze, po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
    • w przypadku płatności na konto po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz po zanotowaniu wpływu na rachunek Peticado
  4. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia, należy skontaktować się ze sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod wskazanym na stronie internetowej adresem peticado@peticado.pl.
  5. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, zamawiający otrzyma na ten temat pełną informację w następujący sposób, z zachowaniem kolejności powiadamiania jak poniżej:
    • na wskazany podczas rejestracji adres mailowy; na wskazany podczas rejestracji numer telefonu; na wskazany podczas rejestracji adres.
  6. Do każdego zamówienia istnieje możliwość wystawienia faktura VAT, której treść odpowiada danym podanym przez Klienta podczas rejestracji, zamówienia oraz danym ilościowym i jakościowym wynikającym ze złożonego zamówienia. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Faktury są wystawiane jedynie po otrzymaniu od Klienta mailem informacji o konieczności jej wystawienia.
  7. Ilość Produktów oferowanych w ramach Sklepu jest zmienna i podlega aktualizacji.

4. DOSTAWA

  1. Dostawa towaru odbywa się przez firmę kurierską "Siódemka".
  2. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy (zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej "Siódemka"), do 3 dni roboczych na terenie Polski.
  3. Wysłanie przesyłki potwierdzone jest mailem na adres podany podczas logowania.

5. FORMY PŁATNOŚCI

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    • płatność przy odbiorze;
    • płatność przelewem tradycyjnym;
    • płatność kartą kredytową i e-przelewem.
  2. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

6. REKLAMACJE

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne ma prawo odesłać go przesyłką pocztową pod adres: PETICADO, ul. Mińska 25, budynek 76/1, 03-808 Warszawa wraz z informacją o reklamacji.
  2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.
  3. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość zapłaconej ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji sklep odsyła towar do klienta Pocztą Polską.

7. ZWROT TOWARU

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu powinien wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: Peticado s.c ul. Mińska 25, budunek 76/1, 03-808 Warszawa oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.
  2. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta
  4. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 (czternastu) zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale Zwrot należności Klientom.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.

8. ZWROT NALEŻNOŚCI KLIENTOM

  1. Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.
  2. Zwrot następuje na rachunek klienta. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa, sklep kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia konta bankowego do zwrotu.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe będą przetwarzane przez sklep z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Każdy z klientów ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, żądania o zaprzestanie ich przetwarzania, co należy zgłosić do siedziby PETICADO.
  2. PETICADO zobowiązuje się do ochrony prywatności konsumenta korzystającego z Internetu poprzez ochronę danych osobowych na podstawie państwowych i międzynarodowych przepisów i wymogów. Dane przekazywane do PETICADO mogą być przez klienta kontrolowane w każdej chwili.
  3. Dane są wykorzystywane tylko w celu należytego wykonania zobowiązań Peticado wobec klienta oraz w celu przygotowania produktów i usług najlepiej odpowiadających potrzebom. W tym samym celu dane mogą być uzupełniane.

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wysyłając zamówienie, Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu i akceptuje jego postanowienia. W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego postanowień Regulaminu, wpisania niepełnych lub nieprawdziwych danych, które umożliwiają wykonanie umowy sprzedaży jesteśmy uprawnieni do unieważnienia złożonego zamówienia.

© 2008. All rights reserved.