ZWROTY i REKLAMACJE

REKLAMACJE

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne ma prawo odesłać go przesyłką pocztową pod adres: PETICADO, ul. Mińska 25, budynek 76/1, 03-808 Warszawa wraz z informacją o reklamacji.
  2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.
  3. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość zapłaconej ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji sklep odsyła towar do klienta Pocztą Polską.

ZWROT TOWARU

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu powinien wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: Peticado s.c ul. Mińska 25, budunek 76/1, 03-808 Warszawa oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.
  2. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta
  4. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 (czternastu) zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale Zwrot należności Klientom.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.